Thursday, April 30, 2009

what a journey - finale

Dan aku dan dia pun naik la train tue..
xramai sgt dalam koc nie..
seat pun x pnoh..

aku duduk sebelah die dlm train tue..
mmg sejuk sgt2 dalam train..
kesejukannya sampai menggigit tulang
xdpt nk bayangkan


kn best klu ada selimut dalam tue xda la kesejukan mcm nie
rsenye klu la 24 jam aku dlm koc nie msti aku da jadi ice cube pun

nasib baik ada ada bawak bag..so dpt la hlgkn kesejukan nie sket..

kecian jgk tgk die .. kaki da menggigil je..

so aku pun bg la die pki kasut(kulit tebal gler) aku
dan aku pun pki la high heel die

dalam trains x byk sgt ckp..
cuma x dpt nk tidur lena 
sbb terlampau sejuk

dan sku x sgp biarkn die kesejukan dan aku pun hug la die.

dan aku pun tido2..
tapi x lena sgt kdg2 terbangun
sbb train tue bergegar ble nk henti kt station lain

 jumaat 6.30 a.m 17.04.09   sampai la ke destinasi
setelah 4 jam dalam train

sampai je trus pg toilet sebab x tahan sgt nk terkucil
dan aku pun basuh muka 
untuk segarkn badan 
nk mndi xda baju towel pun xda

lepas da siap semua
pg atm cucuk duet lg

pastu pg mamak kt brickfield utk breakfast
roti canai jd pilihan x lupa juga tea o ais limau dan dia plak milo suam

lepas tue pg counter ticket ktm sebab nk beli ticket balik segamat blk

pkol 8.30 trus naik trains
rmi jgk dalam tue..
ada jgk mat salleh yg nk pg singapore
bdk uitm pun ada jgk

dalam train aku sempat jgk terlena kejap..
dan sampai segamat pukol 11.50

then trus pg station bus segamat 
nasib baik ada ticket bus balik kl

lepas beli ticket die pun balik lah ke uitm segamat naik teksi yg ada kt situ..

aku tgu kt sana dlm setengah jam
dan bas pun dtg

aku naik bas tepat pkol 1
dan sampai puduraya pukol 4.40
dalam bas xda apa nk buat.
org pun xramai
nk borak mcm xda mood je

so layan perasaan sorang..

lpeas sampai pudu trus jalan kaki pg tgu bas kt pasar seni.

agak lama juga tuggu bas nie

dah la sesak gler..bau pun macam2 ada
mmg xtahan 

sampai sunway dalam pukol 7 ptg

dan aku jejakkn kaki kt dalam umah aku tepat pkol 7.20 ptg

dan berakhir lah perjalanan aku yg mmg mencabarkan nie

ada kenangan manis dan ada juga kenangan pahit

tapi aku enjoy 

dan happy sgt2

kerana nie la kali pertama aku kuar ngn pmpn 
sampai 24 jam
sehari semalam

tapi agak lucu sbb xmndi sehari.. nsb bek wangi lagi..huhu

walaupun penat tapi aku puas

tahnx sayang

to myris rianna  -   i'll always love you

                 
                                                               The END




7 comments:

  1. huhu..

    harap mcm tue la..

    tapi kita hanya merancang

    ReplyDelete
  2. smg bahagia gak.. ehe...
    sme jee nak lorat2 mcm paten...

    ReplyDelete
  3. myris rianna eh nme die? :D
    sdap nyeee. ^_~

    hehe. aisya jgk yg sngle lgi. haha.

    ReplyDelete
  4. hehe

    ye ke single??

    aisnya byk sgt scndal..hehe

    ble nk flight??

    x lama lg kn??

    ReplyDelete
  5. hihi. :P mne ade
    x bnyk pn scndal. dlu2 pn satu je. haha.

    ReplyDelete