Sunday, July 12, 2009

again..again.. n again

Semalam sekali lagi timbul krisis ngn dia
aku pening la knpe perangai pmpn berubah tym pms
tiap kali pms msti bercelaru
bnde kecik jd besar
masalah lama jd baru


Mengapa masalah timbul tatkala dia tgh pms
apakah ini norma bg seorang wanita?
adakah semua wanita kt dunia mcmnie?
adakah ia spontan tanpa disedari


Mungkin pd awalnya aku bley terima
aku faham ini sesuatu yg biasa untuk wanita
tp selepas hampir tiap2 bulan mcmnie
aku lgsg x bley tahan
stress teramat sgt
aku keliru


Aku igt aku sudah fahami bab2 mcmnie
tp skrang aku tahu yg wanita nie susah nk d jangka
hari ini mungkin mcm biasa
tp esk lain yg jd


Segala persoalan hanya timbul masa pms
mengapa bukan d masa yg lain
di masa dia tidak pms
mengapa hanya sekarang



3 comments:

  1. BENDE TU normal weh..bende tu tibe2..ia libatkan mo0d

    ReplyDelete
  2. hoho..btol ckp para..
    tpi ak xde r cmtuh but sometimes ade jugak..haha..

    mybe sbb aku nie jnis yg chill n rlex..so aku xrti nk marah2 without reasons yg sgt2 kuat..hehe

    boys slalu ckp..gurls susa nk ramal mood dye..cuz..arini lain..sok plak lain..apekah..?
    xsume lah gurls cmtuh..ngeeee~

    ReplyDelete
  3. adeh lalang....alahai..adehh...
    xtau la..aku kdg2 moody gak time pms..
    yela..sakit perut la ape la..
    ekekek..
    jgn gado2 lagi dong..

    ReplyDelete